nivo nivo nivo nivo nivo nivo nivo nivo nivo nivo nivo nivo nivo nivo nivo

Rozhodnutie č. 1/2022 dekana Reformovanej teologickej fakulty Univerzity J. Selyeho o začatí letného semestra v akademickom roku 2021/22

Na základe platnej štátnej legislatívy z oblasti ochrany proti pandémii a v súlade Príkazom rektora UJS č. 3/2002, vydávam nasledovné rozhodnutie dekana Reformovanej teologickej fakulty Univerzity J. Selyeho (ďalej: RTF UJS):

1)         Prvý deň výučby je 15. február 2022. Vyučovanie pre študentov v dennom štúdií sa začína online. Učitelia, na základe rozvrhu absolvujú svoje hodiny na doteraz používaných online platformách. Kontakty na virtuálne izby učiteľov sú dostupné v rozvrhu, v AIS-e. Výučba v distančnom (online) forme trvá do 25. februára 2022. Ak pandemická situácia to umožňuje, tak od 28.02.2022 vyučovanie na RTF UJS pokračuje prezenčnou formou.

2)         Online vyučovanie je platné len pre študentov RTF UJS. Pre učiteľov a pre ostatných zamestnancov RTF UJS letný semester sa začína v prezenčnej forme. Vstup do budovy RTF UJS je riadený príkazom rektora č. 3/2022.

3)         Pre učiteľov RTF UJS – okrem miestností jednotlivých katedier – určujem na realizáciu online vyučovania miestnosť „Sörös Béla terem“ (E8) a miestnosť „Galambos Zoltán terem“ (E12), ktoré sú vybavené projektorom a online prístupom na internet.

4)         Pre individuálnych študentov letný semester sa začína a trvá v online forme až do odvolania. V harmonograme na akademický rok 2021/22 sú vyznačené konzultačné dni pre individuálnych študentov. Rozvrhy na konzultačné dni budú dostupné vždy v týždni konzultácie na webovej stránke RTF UJS.

Toto rozhodnutie dekana je právoplatné od 08.02.2022 až do odvolania, alebo do vydania nového rozhodnutia dekana, v ktorom sa rozhoduje o forme štúdia.

Komárno; 08.02.2022
Doc. ThDr. Somogyi Alfréd, PhD.
dekan

Táto webová stránka používa súbory cookie na zlepšenie používateľskej skúsenosti a zabezpečenie svojho efektívneho fungovania. Používaním tohto webu súhlasíte s uchovávaním cookies.